FreeShow

פורטל עסקנות, יזמות ואינטרנט

כללי

איך בונים אתר אינטרנט בקלות ובחינם

רוב האנשים חושבים שכדי לבנות אתר אינטרנט טוב צריך לשלם אלפי שקלים לבוני אתרים, אך היום המצב כבר שונה. כל אחד יכול לבנות אתר אינטרנט מצוין, להעלות אותו באוויר ולהתחיל לקדם, לפרסם, למכור, או לשתף כל מה שהוא רוצה באתר שלו. אז איך בונים אתר אינטרנט? מדריך

היום יש אתרי אינטרנט אשר מאפשרים לנו לבנות אתר בקלות ובחינם! באתרים האלה פועלת תוכנת ניהול תוכן שדרכה אנחנו מעצבים את האתר, מכניסים אליו תוכן ומעלים אותו לאוויר. בגלל זה זה כל כך פשוט והשאלה איך בונים אתר אינטרנט נענית בקלות

איך בונים אתר אינטרנט – שלב ראשון
ניכנס לאחד האתרים האלה ולהירשם, נכנסים את הפרטים שלנו, נאשר את המייל ונתחיל לעבוד, (אין צורך בפרטי תשלום, כמו שאמרנו, זה בחינם).

איך בונים אתר אינטרנט- שלב שני
נבחר תבנית- תבנית היא קונסטרוקציית אתר, ריקה לתוכן, וגמישה מבחינת העיצוב. במקום לבנות אתר מאפס, יש כבר אתרים מוכנים, שאותם אפשר לעצב, ולהכניס תוכן משלנו באמצעות התוכנה הקלה לתפעול, המגוון עצום, אלפי תבניות קיימות בחינם באתרי אינטרנט האלה. (שימו לב שאפשר לסנן את התבניות לרלוונטיות ביותר אלינו לפני שבוחרים, למשל נסנן רק תבניות שבהם אפשר לכתוב מימין לשמאל).

איך בונים אתר אינטרנט – שלב שלישי
נעצב- לאחר שבחרנו תבנית שאהבנו נעצב אותה כראות עינינו, נחשוב איזה עיצוב הכי מתאים לאתר שלנו, איזה צבעים מתאימים לקהל הגולשים, איך האתר יהיה הכי נגיש ונוח למשתמש ונפעל על פי זה. נבחר צבעים, מיקומים של תפריטים, נכניס לוגו ועוד.

איך בונים אתר אינטרנט- שלב רביעי
נכניס תוכן לאתר- מלל ותמונות, חשוב מאוד שהמלל יהיה רלוונטי והוא יכול להיות בצורת מאמר, בלוג, או כל מידע אינפורמטיבי מועיל ומעניין שקשור לאתר שלנו ויכול למשוך או להשאיר גולשים באתר (אסור להעתיק תוכן מאתרים אחרים וכל מה שאנחנו כותבים חייב להיות מקורי, גוגל סורק את האתר ואם הוא ימצא תוכן מועתק אתם לא תופיעו במנוע החיפוש) תמונות חשובות מאוד ומוסיפות צבע ועניין באתר האינטרנט וחשוב מאוד להשתמש בהן, אך כמו התוכן, אסור להעתיק תמונות מאתרים אחרים או מגוגל, תמונות צריכים או לרכוש, או לצלם בעצמנו, או למצוא אתרים שמספקים תמונות בחינם (יש כאלה).

איך בונים אתר אינטרנט– שלב חמישי
נקנה דומיין באותו האתר שבו בנינו את האתר, נשכיר מקום אחסון בשרת ונקשר בין הדומין לשרת, הכל נעשה בקלות ועם הוראות פשוטות ומפורשות של כמה שלבים פשוטים בתוך האתר.

זהו האתר באוויר ואתם יודעים איך בונים אתר אינטרנט, בהצלחה.