FreeShow

פורטל עסקנות, יזמות ואינטרנט

כללי

מה זה EMS ואיך זה עובד? על דרכי שילוח בינלאומי

זה משרת את כולנו גם אם אנחנו לא מודעים, זה לוקח חלק בכל רגע בחיינו ורוב הסיכויים שגם ברגעים אלה ממש אנחנו צריכים להודות לEMS שאפשר לנו את התנאים שבהם אנחנו חיים. ראשי התיבות הם EXPRESS MAIL SERVICE וזה אולי הדבר הטוב ביותר שקרה במאה הקודמת שמשמש בסיס לכלכלה יציבה ודינאמית הרבה יותר במאה הזו.

שירות ה- EMS או שירותי דואר מהיר הוא בדיוק כמו שהוא נשמע, משלוחים מהירים בינלאומיים. בעידן של היום השימוש בשירות משלוחי אקספרס הוא נונסטופ והוא משרת רבים מתושבי ישראל. אם זה חוזים אשר מחייבים חתימה מהירה, מזון, דגימות מעבדה שחייבות להגיע מהר, או אפילו איברים להשתלה, כולם עושים את דרכם אלינו או מחוצה לנו לארץ היעד.

אך לא רק עסקים ורשתות מזון משתמשות בשילוח המהיר, היום הכל קורה באינטרנט ואתרי הקניות הולכים וגדלים כמו גם השימוש בהם. המון ישראלים מזמינים אלפי מוצרים מדי יום מחו"ל והרבה מאוד מהם עושים את דרכם לארץ דרך שילוח מהיר. אתרים כמו אמזון ואיביי מצליחים לגדול בקצב כזה גם בזכות ה- EMS.

איך זה עובד?
ה- EMS מתחלק לכמה מסלולים בדרך כלל והמחירים משתנים מחברה לחברה. מהירות המשלוח נעה בין יומיים לשלושה ימים לכל יעד בעולם. מחיר המשלוח נקבע על פי כמה גורמים:
גודל החבילה- ככל שהיקף החבילה גדול יותר כך היא תתפוס יותר מקום שיבוא על חשבונם של חבילות אחרות- לכן המחיר יהיה גבוה יותר.
משקל החבילה- כמו בהיקף החבילה גם כמות המשקל מוגבלת בכל כלי שילוח לכן ככל שהמשקל גדול יותר כך המחיר יהיה גבוהה יותר. ברוב חברות השילוח יש נוסחה המחשבת את המשקל והיקף החבילה וקובעת מחירים קבועים לפי התוצאה.
מהירות השילוח- ישנם מס' מסלולים ב- EMS וההבדל הוא במהירות המשלוח, ככל שהמשלוח צריך להגיע יותר מהר כך גם המחיר יעלה מהסיבה הברורה.

החברה הזולה ביותר אשר מספקת את שירותי ה- EMS היא דואר ישראל והיא מציעה ביטוח, מעקב אחרי המשלוח באתר החברה ודרך האפליקציה.

אין ספק שהשירות הזה הוא מהפכני וכבר הוכיח את עצמו כיעיל במיוחד בקרב עסקים וגם אנשים פרטיים.