FreeShow

פורטל עסקנות, יזמות ואינטרנט

כללי

טיפים לבחירת ארונות לחדר שינה

תמיד רציתם חדר ארונות ענקי, אבל לא כל כך בטוח שכדאי לכם לרות אחרי החלום הזה. מדריך לבחירת ארון לחדר השינה.

 

מגוון הארונות שיש בשוק הוא ענק והחומרים ממנו הם עשויים חשובים מאוד כשאר בוחרים ארונות לחדר שינה, הפערים הם עצומים ולא תמיד בהתאם לאיכות הארון.

בפערים נובעים בין השאר בחומרים כמובן. הגוף של הארון עשוי מחומר שנקרא "סיבית מצופה" אך גם תחת קטגוריה זו נכללים גם ארונות שעשויים באיכות גבוהה יותר ואיכות פחות טובה – האיכות נקבעת עפ"י צפיפות הסיבים.

יש גם ארונות לחדר שינה שעשויים מסוג עץ הנקרא סנדוויץ אך זה פחות מתאים לחדר השינה ויותר למקומות חיצוניים או לחדרי אחסון בלבד כמו מחסנים.

כשמדובר בחזית הארון ובדלתות ישנם מגוון שם חומרים גם כן ונהוג להשתמש בחומרים איכותיים יותר שנראים טוב מהחומרים שמשמשים את פנים הארון. חומרים נפוצים הם פורניר, פורמייקה או אלומיניום בציפוי אחר מהשניים או אפילו זכוכית, כל אלה חומרים עם חזות מרשימה שגם יותר קל לנקותם.

כשמדברים על דלתות ומגירות חשוב מאוד להקפיד על חלקי פרזול איכותיים שיחזיקו את הדלתות הכבדות באופן ראוי ויציב, ישנם הרבה ארונות זולים שחסכו בחומרי הפרזול ואלה מתפרקים לאחר שימוש לא רב.

 

כשאר מדובר על ארונות לחדר שינה, תמיד עדיף לבחור ארון עם גב, גם אם מדובר בארון קטן ונישתי, הגב ישמור על הארון יציב וגם עם ניקיות הבגדים כאשר יפחית את כמות האבק. ישנם אנשים שמעדיפים ארונות פתוחים לחדר השינה. יש לקחת בחשבון שארונות אלה צוברים אבק ולכלוך במהירות, כמו כן אם אתם מעשנים הבגדים יספגו בריח עשן סיגריות עוד לפני שלבשתם אותם וזה לא נעים.

 

אם מדברים עם מקום, כמובן שחשוב מאוד גודל ועומק הארון שיאחסן כמה שאפשר ויתאים לצרכים שלנו, אם אתם חוששים שלא יהיה מקום בחלל החדר לארון גדול מספיק תמיד אפשר לשקול קניית ארונות לחדר שינה עם דלתות הזזה דבר שיחסוך מקום חיצוני, לא כמו דלתות הנפתחות החוצה אשר יתפסו מקום רב יותר.

 

בסופו של דבר כשבוחרים ארונות לחדר שינה יש להתחשב בשלושה דברים עיקריים בסדר עדיפות יורד, החשוב ביותר הוא הגודל, האיכות ולאחר מכן העיצוב.