FreeShow

פורטל עסקנות, יזמות ואינטרנט

כללי

שוק ההון ביטוח וחיסכון | סחר בבורסה | ביטוח – ביטוח סחר

מה זה ביטוח סחר – למה בכלל צריך אותו ?

היום נדבר על ביטוח סחר . ע"פ החוק הישראלי – אם אתה נוסע ברכב הדגמה של היבואן , ברכב של הלקוח , או נוסע ברכ במסוים כשהנסיעה היא לצורכי מסחר – עליך לעשות ביטוח סחר הביטוח המקיף והחובה הרגילים לא סוגרים את הפינה פה – אנשי מקצוע רבים חושבים שמקיף מספיק – כדאי לדעת – רק ביטוח סחר יכסה אתכם סופית .

פוליסת חובה או ביטוח מקיף – לא יכסו אותך למשל – אם פגעת בצד ג – או אם הרכב עצמו נדפק – אם לא תעשה ביטוח סחר – לא תהיה מכוסה גם במידה ונוצרה פגיעה לך או למישו שהלך ברחוב ופגעת בו , או חצה את הכביש – חבל לקחת סיכון – כדאי לעשות ביטוח סחר .

נכנסת לחברה ליבוא רכב כדי לטעום מהרכב החדש שראית בעיתונים – בקשת לקחת את הרכב לנסיעת מבחן עם בוחן צמוד . אם אין להם ביטוח סחר – הפוליסה הרגילה לא מכסה נסיעה זו , וכל מה שיכול להיגרם בגינה .

אתה בעל מוסך ואתה רוצה לבדוק האם הרכב של הלקוח תקין – אתה רוצה לקחת את הרכב לנסיעה קצרה – בלי ביטוח סחר הרכב לא מכוסה – לא משחקים באש – לא נוסעים במצב כזה בלי ביטוח סחר רכב .

אם נסתכל על ביטוח סחר – נוכל לראות שהוא מורכב משני חלקים עיקריים :

החלק הראשון עוסק בחלק החובה – חלק זה מדבר על כיסוי במקרה של פגיעה בגוף אדם , הן שלך הנהג , והן של ח"ו הצד הנפגע

החלק השני של ביטוח סחר עוסק בביטוח הרכוש – גם מכסה אם קרה נזק לרכב בו נסעת וגם מכסה פגיעת צד ג ברכב או רכוש אחר .

 כשאתם מחפשים ביטוח סחר – שימו לב לכמה דברים :

הגורם הראשון אליו יש לשים לב כשמחפשים ביטוח כזה – הוא המחיר – חפשו סביבת מחירים בה תוכלו לעמוד . דבר נוסף שכדאי לכם לבדוק בעת רכישת ביטוח כזה – מה כוללת הפוליסה – מהם מרכיביה – בחנו את ההבדלים בין הפוליסות של החברות השונות ותראו מה יותר כדאי בשבילכם .

בדקו גם מהו הגב שיעמוד לכם בעת קרות אירוע הביטוח –שאלו אנשים האם הם מרוצים – איזה שירות הם קבלו בעבר מאת החברות השונות .

 

אחרי שתשקללו את כל הגורמים – מחיר , שירות ומרכיבי הפוליסה – תבחרו לכם תמהיל ביטוח טוב שייתן מענה לציפיותיכם .