FreeShow

פורטל עסקנות, יזמות ואינטרנט

כללי

קורס קואצ'ינג | קורס מאמנים אישיים – קורס מאמנים

האם אתם מתאימים לקורס מאמנים?

יש לכם חוש טוב לעזור לאחרים , אוהבים לתת משלכם ? עכשיו זה הזמו לבדוק האם אתם מתאימים להיות להיות מאמנים . כדי להיות מאמן לומדים בקורס מאמנים איפה שתבחרו – אספנו בשבילכם מספר טיפים על קורס מאמנים לסוגיו .

אנחנו תמיד רצינו להצליח , תמיד רצינו לקיים את החלומות שלנו .. אז למה זה לא מתגשם , למה אנחנו ממשיכים בשגרת החיים ? למה יש כאלו שהולך להם יותר וכאלו שהולך להם פחות ?

לכל אדם יש קשיים , מה אתה עושה מול קשיים , איך מתמודד ? איך מנצח הכי טוב ?

יכול להיות אדם עם מחשבות שליליות – על עצמו , על החברה , פחדים שנוצרו בזמן האחרון או שמקורם בילדות ? אתם רוצים להתגבר על זה ? רוצים קורס מאמנים טוב שיעזור לכם ללכת קדימה במלוא הכוח ולנצח כל מכשול ? רוצים שקורס המאמנים יעזור לכם להתגבר בעצמכם וגם לעזור לאחרים , אולי גם אתם פעם עוד תפתחו קורס מאמנים ?  מה החלום שלכם ?

אגב – לפני שחושבים על קורס מאמנים – מה זה בכלל  אימון ? אוקיי , אימון זה ענף של פסיכלוגיית הספורט . מקצוע זה צמח בעשרות השנים האחרונות – ובעשור האחרון במשנה תוקף .

אם אתה לומד בקורס מאמנים – אתה הוף למאמן אישי – שיכול לעזור לאנשים להגשים חלומות ושאיפות , רצונות ומשאלות – אהבות ומחשבות , שיטת האימון עוזרת לשחרר חסימות וללכת קדימה ללא פחד ועם הרבה כוח ואמונה בעצמך . שיטה זו – יכולה ליצור מהפך בחיי אדם .

איך זה קורה ? איך קורה תהליך האימון ? למעשה בקורס מאמנים לומדים זאת איך אתה עוזר באמצעות ליווי לעזור ללקוח שלך לזהות את עולם העמדות והערכים שלו , ומה הם החסמים והדברים המונעים אותך מלהצליח . בקורס מאמנים אתה לומד על עצמך , ואחר כך אתה יודע גם לעשות את זה לאחרים . האימון נעשה על ידי מפגש אישי מול המאומן , במפגשים אתם מגדירים יעד או מטרה לקראת המפגש הבא ובכלל .

באימון משתמשים בעקרונות חשיבה חיובית , המאומן  לומד איך לעזור לעצמו , הוא לומד לזהות את היכולות ואת הצדדים החזקים שלו .

במהלך אימון – כך לומדים בקורס מאמנים , אתה מקשיב לבעיות ולחסמים של המאומנים ואתה נותן להם לעבור תהליך מודעות , ותהליך רגשי .יש למאמן ארגז כלים והוא יכול להשתמש בו על מנת לעזור למאומן .