FreeShow

פורטל עסקנות, יזמות ואינטרנט

כללי

סליקה באינטרנט | סליקה | סליקת אשראי – סליקת אשראי באינטרנט

 

סליקת אשראי באינטרנט

בעלי עסק רבים עוברים בשנים האחרונות לנהל את עסקיהם גם במרחב הווירטואלי, יחד עם המשך העסקים הרגילים הנעשים פנים אל פנים ולעתים במקומם. למעשה, ככל שסביבת האינטרנט הופכת למתקדמת יותר – כך יותר ויותר בעלי עסקים מבססים את התכניות העסקיות שלהם על הפעילות המקוונת באתר המסחרי שלהם. לשם כך, עליהם להטמיע באתר אפשרות לתשלום מקוון בכרטיס אשראי המחייבת אותם להתקשר עם חברת סליקת אשראי אמינה וטובה.

מהם היתרונות של סליקת אשראי באינטרנט? ללא ספק מדובר ביתרונות רבים:

  • כאשר הלקוח שלכם נחשף למוצר שאתם יכולים לספק לו – הוא נמצא במצב התודעתי המושלם לסגירת עסקה. הוא בוודאי חיפש את המוצר או מוצרים דומים לו ועל כן יכול מאוד להיות שיש לו צורך במוצר כזה. אם לא תספקו לו את האפשרות לביצוע הרכישה באופן מיידי, 'בזמן שהברזל חם', הוא עלול לחשוב מחשבות שניות ואולי להתחרט. כך, אתם עלולים לאבד את האפשרות לסגור עסקה. סליקת אשראי באינטרנט פותרת לכם את הבעיה הזאת.
  • בניגוד לחנות ממשית, חנות וירטואלית הנמצאת ברשת האינטרנט יכולה להיות פעילה 24 שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע, מבלי שנדרש כוח אדם גדול מאוד להפעיל את האתר. באופן הזה היא יכולה לספק מענה ללקוחות גם כשאתה ישן. היא יכולה לספק מענה גם ללקוחות הנמצאים מעבר לים. כל שנדרש ממך הוא להטמיע באתר מערכת סליקת אשראי באינטרנט.

 

על מנת שניתן יהיה להתקין מערכת סליקת אשראי באינטרנט, על בעל האתר לוודא שבאתר שלו קיימים אמצעי אבטחה שיאפשרו שמירה על פרטי כרטיסי האשראי שמקלידים הלקוחות המבצעים עסקאות באתר. עוד הוא צריך לוודא שהשרתים שבהם הוא משתמש בתפעול האתר שלו הם זמינים וכי רוחב פס האינטרנט גדול דיו לצורך תפעול מקביל של עסקאות רבות. כל זה נכון בייחוד לאתרי מסחר גדולים מאוד, שמחזיקים בתשתית סליקה משל עצמם.

אולם גם בעלי עסקים קטנים מפעילים פעמים רבות מערכת סליקה באינטרנט, אך תפעול והתקנת מערכות טכניות שכאלה אינו כדאי כספית עבורם. בדיוק לצורך כך יש את פתרון סליקת האשראי באינטרנט און-ליין. החברות המציעות שירותי סליקה באינטרנט און-ליין יכולות לתפקד כמתווך ביניים בין הלקוח לבין המוכר או נותן השירות – הן אלו שמחייבות את כרטיס האשראי של הלקוח ולאחר מכן מעבירות לבעל האתר את הכסף שמגיע לו בניכוי עמלה. החיסרון הגדול באפשרות זו הוא היעדר השליטה של בעל האתר על תהליך גביית הכסף.

אפשרות נוספת היא של סליקת אשראי באינטרנט באמצעות מנוע סליקה שנמצא על שרתים המצויים בשליטה בלעדית של בעל האתר.