FreeShow

פורטל עסקנות, יזמות ואינטרנט

כללי

שוק הנדל"ן | העיר החדשה | דרור הלוי

שוק הנדל"ן | העיר החדשה | דרור הלוי

דרור הלוי, בעל השליטה בעיר החדשה, ואמר כי "שוק הנדל"ן עושה החלטות לא ממש ניטרליות עשו והשפיעו." הוא אמר, "ההחלטה ההגיונית ביותר שהתקבלו בשנים האחרונות בתחום הנדל"ן היא ההחלטות שלא התקבלו"
רון אברמסון
"ההחלטה ההגיונית ביותר שהתקבלו בשנים האחרונות בתחום הנדל"ן הן ההחלטות שלא התקבלו." הוא אמר בעל השליטה בעיר החדשה הבוקר (ד ') בכנס הנדל"ן של דרור הלוי "כלכליסט" בתל אביב.
הלוי הסביר כי כוונתו היא לציבור ואנשי המקצוע שמעו על החלטות אלה "ספין תקשורתי", כאשר למעשה הם לא התקבלו. "החלטות אלה השפיעו על השוק הרבה יותר מתקבלות החלטות", אמר הלוי. "אתה צריך להבין הדיונים של מקבלי החלטות בנושאים אלה אינם ניטראליים, ולא החלטות התקבלו והשפעה באמת ניטראלית בשוק", הוא הסביר.
הלוי הביא כדוגמא את ההחלטה לפנות את בסיס צה"ל לנגב ולהעביר אותם למרכז. "אם השאלה היא האם פינוי הבסיסים מייצר דירות בתוך שנה או שנים, אז זה לא החלטה רציונלית. צריך לשקול אם היא מייצרת דירות בטווח הארוך, לוי הסביר." יש
בדוק תב"ע (תוכניות בניין) קיימים – הם אושרו או קרובים לאישור. תב"ע אלה צריכים להתמקד בתהליך יעיל של שינוי, לעשות דירות קטנות יותר ולהגדיל את הצפיפות. תב"ע יכול לקחת משרד והפיכתם למגורים ", אמר לוי." מסיבה זו יש קשר בין תהליך קבלת החלטות והבחירה של מה לעשות ", הוא ציין.
הלוי התייחס לרציונליות של שאלות והחלטות כגון קיומו של אלוהים – לא שאלה הגיונית לשאול, הוא אמר, כי התשובה אין השפעה על חיי היומיום שלה. גם קיומם של חיים מחוץ לכדור הארץ נופל לקטגוריה זו על פי אותה סיבת הלוי. הלוי סיכם בהתייחסות לרציונליות של מקבלי החלטות. "האם קובעי מדיניות הנדל"ן הם רציונלים? אני לא בטוח, אבל אני מקווה", הוא הודה.
דרור הלוי. ספינים החלטות מושפעות יותר מקובעי מדיניות
דרור הלוי. ספינים החלטות מושפעות יותר מתמונת קובעי מדיניות: נמרוד גליקמן