FreeShow

פורטל עסקנות, יזמות ואינטרנט

כללי

גישור גירושין | שלום בית | קורס גישור- גישור

גישור

 

הגישור אלו הם לימודים אשר יכולים לאדם ללמוד כיצד ניתן ליישב סכסוכים רבים, גם כאשר הסכסוכים הם קשים מאד ונתונים תחת מצב שלא ניתן לפתור אותם באופן עצמאי אלא רק על ידי מגשר מקצועי אשר למד תחום זה וכיום יכול להגיש עזרה וסיוע לחייהם של אנשים רבים.

פעמים רבות במהלך החיים מתרחשים מצבים שאנשים מגיעים לידי סכסוכים לא נעימים ואינם יכולים לפתור זאת בכוחות עצמם אלא רק על ידי גורם שלישי אשר מתערב בכך ויכול להגיש להם את אותה עזרה.

המריבות השונות יכולות להיות בין שכנים, בין חברים, בין עובד ומעביד ואף בתוך משפחה.

 

כאשר המריבה היא איננה קשה ומסובכת מדי אזי מומלץ לפתור אותה בכוחות עצמכם אך כאשר מדובר במריבה שהיא גדולה מדי ומסובכת אזי חייב לערב בעניין זה גורם של צד ג' אשר עבר הכשרה מקצועית ועל כן הוא יכול לעזור לאותם צדדים מסוכסכים.

הגישור הוא תהליך אשר על ידו ניתן ללומד כלים רבים המעבירים לו הכשרה מקצועית שבאמצעותה הוא יכול לאחר מכן להפוך להיות מקצועי.

אנשים רבים אשר נתונים תחת מצב של סכסוך מעדיפים להגיע אל מגשרים מקצועיים אשר למדו תהליך גישור מאשר ללכת לבית המשפט וזאת משום שבית המשפט אינו תמיד מגיש את העזרה בדרך שהיא קלה ופשוטה.

 

תהליך ניהול הסכסוך אשר נעשה על ידי בית המשפט יכול להמשך זמן רב ולהיות כרוך ונתון תחת ריצות רבות והשקעה רבה, כמו כן פעמים רבות בית המשפט אינו מוכן להביא את שני הצדדים למצב בו הם יהיו מרוצים, אלא ההחלטה נעשית על פי הנראה לו לנכון .

בשונה מתהליך הגישור אשר מתקיים באופן כזה שהמגשר יודע כיצד להגיש את אותה עזרה על ידי הטכניקות והשיטות אשר למד.

המגשר לומד במהלך הלימודי גישור שעליו לשמוע את שני הצדדים, לרדת לסוף דעתו של כל צד להבין מהם הדילמות, מהם הרצונות, ומהם האינטרסים ולנסות להביא את הסכסוך לידי מצב של פתרון, כמו כן הפתרון אשר נעשה על ידי מגשר מקצועי מתקיים באופן כזה שהוא פתרון המקובל על שני הצדדים.